jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Snart dax...

Publicerad 2011-02-10 21:27:50 i Allmänt

Så här börjar det se ut i hallen.. det står kartonger och allt annat färdi packat bråte..
Men jag saknar fortfarande inget, köket är mer lr mindre ner packat men jag klarar mig.. *S* Tror det bevisar hur jävla mycke man har i överföd i sina skåp och lådor.. nåja ska rensa rejält innan jag humpar in nå i skåpen.
Tobbe har en massa planer för köket , men nej varför ska HAN bestämma ordningen där då det är jag som är i köket mest?
Ändå viktigare att jag hittar som lagar 80% om inte mer av all mat..
Nåja
Nu ska jag ta en dusch och sen nanna kudde
Har ett stycke My där inne m Tobbe, håller tummarna att hon somnar så det går att bära över henne så vi kan få sova ordentligt =)
Over and out
Love
C

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela