jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Min bil,min bil.... *snyft & snörvel*

Publicerad 2011-02-13 19:28:34 i Allmänt

Mötte en äldre herre på väg till pappa som missade högerregeln idag......
Min älskade bil blir nog utbytt nu :(
Tror knapast försökringsbolaget kommer att byta ut alla delar som behövs... Tobbe hotar att jag kommer få en gammal VOLVO ist!
Han är inte frisk på en fläck!
Om han vill ha en VOLVO får han väl frackta sitt eget arsle fram å tebax från lule varje dag i den.. jag vill ha nå roligt, har fastnat 525:a men Tobbe tycker det är en dålig idé :(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela