jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Måndag Kväll.. ( Titta titta 2 inlägg på 1 dag.. De ni! haha)

Publicerad 2011-02-07 21:41:21 i Allmänt

Jahaja då var den här dagen till sin ända..
Ska strax få besök av m "lilla" vän *S* skulle han se att jag kalla han lilla skulle han nog stirra stort och frågande på mig =)
Nåja Axel skulle vist titta in på en kvälls kaffe, tycker jag var ett mkt klokt val av honnom,har inte själv hunnit höra av mig nå på säkert en vecka om inte mer..
Har helt gått upp i rök när alla 3 ungar har bytt av varandra m olika sjukdommar *kräkless*
Men det är tur att ens vänner finns kvar FAST jag inte hör av mig under en längre tid!
Vänskap ska vara kravlöst!
Jag har en kompis som ALLTID har häcken full ant är det jobb,hundar eller så tränar hon så hon har inte tid att ringa osv bara för att men när vi väl hörs så är det som om ingen tid alls har gått..
Oj nu när jag skriver inser jag hur mkt jag saknar henne..
Dax att ta en rök och lite vin på balkongen! ;)
Är det nån mer än jag som har reagerat hur mkt jag hoppar i min text mellan olika saker?
Jag är i min natur väldigt tanksprid och det finns nog ingen som blir så lätt förvirrad som jag heller *S*
Så jag ber om ursäkt om ni tycker det jag skriver är grötit och hoppigt ;)
Nej nu ska jag nog se om kaffet är klart och kolla om jag ska kasta ner nyckeln åt Axel..
Over and out
Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela