jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Jobb jobb jobb

Publicerad 2011-02-08 19:23:31 i Allmänt

Har skickat in 2 jobbanskökan idag, börjar känna mig desperat efter ett jobb nu!
Men ändå är jag lite kräsen jag har ingen vidare lust att flippa hamburgare eller servera sallader på en pizzeria, inte för att jag ser ner på dom som gör det jag tycker som gör det bra, tänk bara själv att stå där kl2 på natten le tålmodigt mot fyllskallen på andra sidan som ragglar försöker bestäma sig för om den vill ha en hamburgare med plusmeny eller om han/hon bara ska ha en strips meny.. *urk* jag hade nog tappat tålamodet..
.
Dom som jobbar på en pizzeria slipper iof fyllskallarna så det är kanske inte lika "hemskt" men jag tror ändå inte dom arbetena är ämnade åt mig, jag jobbar gärna med människor men mer i vård syfte handikapp-äldre-persolig assistent osv är nog mer min smak.
.
Så håll tummar och tår åt mig!!
.
Å btw jag har sniffat på pytte bäbis idag!
Lilla Otto ca3veckor å nästan 2½kg fan mina har inte ens varit så små när dom föddes.
Men varken jag eller Tobbe blev jagvillhaentillbäbisnu sjuka å det känns jätte jätte bra!
.
Nej nu ska jag göra lite läxor m Trollet innan det är dax att nanna kudde för henne =)
Over and out
Love
C

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela