jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

It's real, it's Monday.

Publicerad 2011-02-07 12:04:15 i Allmänt

Jag började morgonen m att stiga upp m Tova fixa frulle,jaga på henne så honkom sig iväg till skolan i tid..
Vilket i sig kanske inte låter så spec man det är en utmaning varje morgon att få fröken Sirap att klä sig,äta å allt annat som hör till i en vettig tackt.. hade jag låtit henne lala på i hennes tackt måste jag börja väcka henne vid 6 tiden ist för strax efter 7..
Nåja när hon väl hade tagit sig i väg gick jag å väckta Tobbe att nu var mitt morgon arbete gjort, hans tur nu.. så jag kröp ner i sängenigen å glodde lite serier, facktiskt riktigt mysigt att få krypa ner å vakna till i lugn å ro..
.
Men jag verkar däremot aldrig ta mig ur morgon koman.. Jag myser fortfarande på i mysbyxer och Tobbes morgonrock.
.
inse det är bara 8!! dagar kvar tills vi får börja flytta in i kåken.. nu börjar det kännas.
Tvättade 12 maskiner igår så nu är alla kläder och sängkläder rena, blir en tvätt till innan vi flyttar ska tvätta upp alla sängar oxå så det är gjort..
Tror mina två T längtar mest efter att flytta..
Tova hon längtar efter ett riktigt rum, det hon har nu är ett större förråd men ändå inte eg stort nog för en 9årig tjej ska trivas där men hon slipper iaf dela rumm lillasyster eller lillebror.
Ursh vad tiden går fort, My är 1½år och är en riktigt litet odjur..
Nej om jag skulle gå å fixa lite lunch åt dom här och bära bort lite tvätt...
Over and out
C

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-02-07 18:54:32

nä vilken goding

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela