jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

*FLYTTAT*

Publicerad 2011-02-22 20:58:15 i Allmänt

Vi var till banken förra tisdagen den 15:e Feb och skerv under alla papper som man ska skriva åp, dom måste nog ha fält en björkjävel för våran skull *S*
I min fantasi skulle vi renovera kvällstid i kåken iaf en vecka innan det var dax för inflytt men nej nej nej Tisdag kväll var alla stora möbler här, Onsdag knacka Tobbe hål i väggen mellan hall och tv-rum, bler riktig bra!
Inte för att jag misstrode Tobbe men det är svårt att få en bra bild innan allt är klart..
Nu ska fantasi fulla jag kladda vitt vitt vitt över allt ;)
Men tror det kommer att bli fint när det är klart, ungarnas rumpå övervåningen ska sjävklart fyllas m färg men det får växa fram m tiden.. blir ruinerad om allt ska renoveras påengång..
skulle vilja vara riktigt fet rik såba här gånger..
Nej ska gå å fylla min DISKMASKIN.. fatta lyxet ;)
Sen blir det å nanna kudde lr ja kanske inte riktigt m en gång men om ett tag..
.
.
.
Tänder ett ljus å tänker på mina nära, håller alla fingrar och tår för din skull!
>-----------O----------<
Kram!

Kommentarer

Postat av: anneli

Publicerad 2011-02-25 10:01:45

Så härligt att ni fått komma in i huset;) Ta nu en massa före och efter bilder och under tiden bygget bilder;) e juh jättenyfiken på hur det kommer att se ut;)

Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela