jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

En liten uppdatering då kanske?

Publicerad 2011-02-03 10:30:56 i Allmänt

Nå som är rätt typiskt för mig är att jag kan vara jätte inspirerad till att skriva av mig men få fort jag sätter mig här då tappar jag all intresse :S
Men nåväl här har det ändå inte hänr så roligt alls på en vecka, My har haft nån form av magsjuka å har först idag velat äta, Neo har oxå varit risig Och sist men inte minst så ligger Tova i feber hos sin pappa nu men är på väg hit.
Pappan skulle iväg till A-jaur på nå jobb vad han riktigt skulle göra vet jag inte men ant nån förberedning för nån övning.
Själv ska jag till Sunderbyn på fredag på en info träff.. känns riktigt roligt!
Ett steg närmare!
Nånä om jag skulle ta å göra nått åt mitt kök!
PoK
Chatrin

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela