jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Små och stora baciller....

Publicerad 2011-12-15 22:16:47 i Allmänt

Blir så satans jävla äckel less alla er som klagar på oss som har barn om att ni är less att läsa om våra/deras sjukdommar.. Ah men ta för faan å vakna upp lite.. VÅRA BARN ÄR VÅRA LIV!!
.
Kom igen om några år när ni själva skaffar barn så ska jag pika er att era stausfällt på FB är fylda m sömnlösa nätter, tänder som jävlas och ja era ungars alla 300 olika sjukdommar som dom kommer släpa hem från dagis osv.. Men vet ni vad... När ni sitter i den sitsen så är barnen erat allt..
.
Eller ja jag hoopas för era framtida barn att dom kommer vara erat allt, att dom få åren dom behöver er att ni tar er tiden att finnas där, tar er tiden och lärkänna era barn.. Det finns föräldrar även mor-far föräldrar som aldrig har provat ta ut en VAB dag i hela sitt liv... Då är man inte förälder utan en surugat/sperm donator!
.
Nej nu ska jag sluta onda mig här och åter gå till MITT sjuka barn ev fylla mitt statusfällt på FB med lite mer barn baciller.. ;) mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela