jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Redan December.

Publicerad 2011-12-05 11:59:34 i Allmänt

Yey äntligen har en av Ansabygg Nissarna masat sig hit för att klappa igen hålet i hallen där uppe, inte för det direkt har stört mig så fasligt mkt att jag/vi har har varit tvugna att gå på en spån skiva när vi ska ut och in ur badrummet men kattjävlarna har ju upptäkt att det är sågspån där under (äckligt äckligt äckligt) hade inte nån vidare lust till att min isolering i kåken ska vara katternas kiss och bajs låda.. Hurv..
.
Nu till nå helt annat, hur lång tid ska dom på stadshuset ha på sig att bestämma vem av oss 3 som var utplockade för tjänsten som ska få den?? Börjar tycka att dom är väl långsama.. Lite stressad är jag för jag har ALDRIG varit så här obokad som jag är nu... börjar redan nu känna att januari kan bli en mkt intr månad... Vill inte behöva gråta mamma eller pappa i örat för att våra löningar inte täcker våra räkningar...
.
Efter Op redovisning?
Måste säga att jag har mått oförskämt bra efter Op lite krux har det varit när jag har testat mig fram om vad jag fixar att äta osv men va faan man jag måste ju testa för att lära mig ;) jag kan äta allt men visa saker kanjag inte äta dirakt mkt av ex mjukbröd, godis osv sånt somjag ändå inte behöver äta men hårdbröd och all sorts protein går ner =)
Har gått ner 22kg nu och ja i klädstorlekar är det massor för jag har minskat nästan 16cm pr lår men direkt fast är jag ju inte men det får man hjälpa till med själv,så jag har varit och löst ett träningskort som SKA utnytjas flitigt, inte för att jag vill rasa nå fortare i vikt utan mer för att bygga upp dom muskler jag har tappat för inte faan är det bara fett man tappar (tyvärr)...
.
Nej nu ska jag släppa datorn och göra nån nytta ex städa min sons rum.. Ser ut som om nån har släpt en bomb där inne :(
.
Nej men ha en bra dag alla!
XOXOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela