jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Nyår i morn..

Publicerad 2011-12-30 16:53:18 i Allmänt

Voij voij det här året gick m racer fart, tyckte det var nyss Nyår, förra året fira vi med broder & Åsa, Åsa´s syster m sambo och My.. I år blir om it ännu lugnare Broder & Åsa m lilla Alwin, Pappa m sambo och våra barn Neo och My, Tova hon smiter på annat äventyr men det blir nog bra vilket som :)
.
Ska strax iväg och handla det sista för i morgon, sen sätta igång med en ratatouille som ska vi ha ha som side dish blir nog nice, sen verkar det som det blir fågel i lergryta, potte gratäng, nå annat kött,kanske nån annan plock mat och en grönsallad ... gott gott
Ha ha ironiskt att jag står och lagar all denna mat när jag själv får i mig typ inget *S*
.
Nåja nej faan det här duger inte måst nog he mig iväg kommer ändå ta resterande utav kvällen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela