jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Jaaaaaa

Publicerad 2011-12-08 21:44:58 i Allmänt

Ni kan inte förstå hur satansjävla lycklig jag är nu....
För nån månad sen skickade jag in en ansökan på ett parsonlig ass jobb som låg ute, för 1½vecka blev jag kallad till arbets interjuv å JAAA jag fick tjänsten, fy faan vad härligt jag kan planera saker för jag VET exakt numera hur jag jobbar, inge mer sms om jobb. Utan nu har jag ett schema, jag får vara med och planera min framtid på jobbet...
Det är få otroligt skönt att ni kan nog inte förstå, jag är 32år och det här blir första gången jag får börja på månadslön!!!!
.
Lycklig lycklig lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela