jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Då var den glada julen slut slut slut... Igen..

Publicerad 2011-12-28 15:48:21 i Allmänt

Vi har firat jul x2 i år, eller jag. Tobbe och My har haft 3 jular.. Jag fick ju äran att jobba juldagen, bättre då än Julafton ;)
Julklappar fick vi men ungarna fick mest precis som det ska vara :) ( måste komma ihåg att ringa och tacka för dom oxå)
My var riktigt livrädd när Tomten kom, men det tog inte många sekunder från det tomten kom in tills hon hoppade ner från mitt knä sprang fram och tog sitt paket..Och tomten fick många kramar av lillbruden som var så rädd att tårarna kom fram 3sek tidigare ( *S* mkt julklappar kan ändra på)
.
Nu börjar Nyårsafton komma krypandes å nej vi har inte planerat vad vi ska äta eller nå...
Men vi har planerat vars vi ska vara iaf, hemma med broder & Pappa m sambo lugnt och skönt, ungarna har tillgång till alla sina leksaker osv.
Men vad faan ska man äta?
Tobbe vill göra tjäder, tja nog kan vi göra det men nog vill jag ha nå annat oxå..
Nåja vi får planera ant i kväll eller i morgon :)
.
Nu ska jag släppa datorn och plocka ihop i Tv-rummet sen gå in i köket för att fixa middag.. Blir nog Chicken a´la ranch idag alla pratar så gott om det såjag måste nog ge efter och testa det ja med, verkar inte så avancerat alls och enligt alla komentarer så verkar det gå hemhos barn oxå.. så jag håller tummarna att det blir en hit även här :) Kan lägga ut receptet sen om det är nån som villha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela