jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Äh vi fortsätter med dom där jäkla bacillerna...

Publicerad 2011-12-17 16:07:40 i Allmänt

Fatta vad less jag är....
Lillan och jag har varit nere för räkning sen i måndags, jag har tusan fått vara upp på akuten en vända inte för att domhittade nå fel alls på mig, högt under tryck men det var dock allt.. Men mitt över tryck kryper sakta neråt mer och mer 108 låg jag på nu, inte konstigt att det flimrar framför ögonen på mig i tid och otid, Har inte svimmat av nåän men det är väl för att jag alltid håller i mig och väntar några sekunder innan jag piper vidare... Men nån gång ska jag välmissa att komma ihåg det ( bara jag inte är själv hemma m lillan då det händer) men jag ta hellre ett lågt blodtryck än ett högt...
.
I morgon kommer mina stora barn tillbaka och ska vara här till Julafton, Hu jag hatar dom här jularna dom inte är med mig, men dom vill vara med sin pappa och deras pappa vill nog ha dom nån jul oxå.. Inte för att jag helt frivilligt delar med mig men jag är väl så illa pinkat tvungen :(
Men sen är det jullov och som det ser ut nu är jag rätt obokad så då får jag umgås med alla barnen ska tusan göra sånt som dom vill göra, spela tv-spel,vara ute och bygga snölycktor jaaa bara vara med dom :)
(bilden lånad från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela