jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

3 dagar före dagen som orsakar allt kaos.....

Publicerad 2011-12-21 19:13:48 i Allmänt

Fy sate vad jag är trött.... My den lilla räkan har sovit med oss sen förra helgen utom en natt ( som var UNDEBAR) missförstå mig rätt, jag älskar min dotter och en natt här och där är ju riktigt mysigt att sova med henne men efter 1½ vecka med en liten brud som ska dela täcke och kudde med en ( fast hon har eget täcke) och efter ett otaliga sparkar i nacken efter som hon är värre än en propeller i sängen så önskar jag mig nu iaf 3 nätter på raken utan henne.. men men hon har ju gått och vant sig att sova m oss nu så det blir en par nätter med vandrande framoch tillbaka med henne när hon kommer över...
.
Är det nån mer än jag somska ut och panik handla dom sista julklapparna i morn?, jag som var sååå tidigt ute ( började redan i sommras) men likförbannat är jag inte färdig nu 3!! dagar före julafon.. Det är inte OK planering från min sida men men vad att göra? Bara bita i det sura äpplet och he sig ut bland alla andra panikslagna kärringar och slåss om dom sista julerbjudanden.. *suck*
Nåja ska nog gå hyfsat fort men jag var eg inte så sugen, vill krypa ner påsoffan m filt och bok, lite nässprey och panodil skulle inte heller sitta sådumt då jag mest troligt har dubbel sidig öroninfl... Piper och spränger ibåda öronen.. lagomt skojj...
.
Nej nu ska jag passa på att slöa enstund medans brudarna är inne i duschen...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela