jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Tisdag,tisdag....

Publicerad 2011-04-26 21:25:05 i Allmänt

Barn lär sig fort...
Lillan stal en plastskål från diskmaskinen idag och satte den direkt på skallen och sprang omkring här och skrek hjälp hjälp och nå obegripligt tror hon försökte säga -Hjälp Hjälp Jag sitter fast..
Ni kanske kan lista ut vad hon har börjat se för film ;)
Emil i Lönneberga är fökens nya favorit, och självklart "fastnade" hon också i en "soppskål" *S* Söt var hon iaf,fick en bild av det hela men hittar inte åt min kablel så kan inte lägga upp den åt er :S
.
Annars har väl dagen bara varit, jag ocj Mysan var ner till Fröken Axel & Goldie på en kvällsrastning utav flickorna i dom ihopkrattade lövhögarna,sen var det bara hem å bada satan vad skitiga ungar blir utav att vara ute men dom blir så froma på kvällarna :)
.
Åh vad jag längtar efter mina STORA monster nu!!
Och dom ska tydligen vara hos sin pappa en vecka till! Men jag ska snotta dom i helgen och bara mysa mysa mysa, fy vad Tova kommer att rata mig ;)
Hon vill väl inte mysa med mamma hon vill ju vara ute med sina kompisar..
Tror vi får kompromissa lite hon å jag :)
Nej faan det här duger inte måste gå upp och vika ihop handdukarna och hänga den blöta tvätten...
.
Pöss
C

Kommentarer

Postat av: MrX

Publicerad 2011-04-26 22:07:55

Du verkar ha ett heltids jobb med tvättande och städande verkar det som;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela