jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Så där ja då var den Påsken över....

Publicerad 2011-04-25 21:14:22 i Allmänt

Eftersom jag fortfarnade känner mig jävligt hängig efter min mördar förkylning så har det bara varit hemma fix hela helgen men jag har fått både fint på gården och nyllet har börjat blir rikitigt brunt (i like)
Fördelen med påsk helger är ju att man sliper laga så mkt mat själv..
.
My har varit riktigt klumpi sista tiden,snavar över allt och ingeting nästan så att jag börjar bli lite orolig att det ska vara nå fel på hennes balans eller nått åt det hållet..
Idag var vet My VS Asfalten och ja hennes näsa och panna förorade det slaget :S
.
I morgon ska jag försöka röjja här medans lillan är på dagis, tvätta och vika in i garderoberna m,m..
Tråkigt ojaa men ibland måste man inse att i mitt hem bor det ingen jävla tvätt Fé (tack för den mamma)
och ingen liten hustomte har jag heller som städar åt mig å natten, iof är jag nog ganska glad för det..
Jag är extremt mörkrädd och för inte tala om hur lättskrämd jag är.. brr
Men bara för det kan jag inte låta bli en riktig otäck skräckis, en sån där då an sitter uppkrupen i soffan med en filt under näsan å hjärtat i halsgropen så när det väl händer nå i filmen håller man i princip på att hicka upp hjärtat.. *S*
Självberarelsedrift.. ne vad är det? *S*
.
Ne om jag skulle gå ut och få mig en kvälls rök sen krypa upp och se en film..eller ja.. sova film ;)
.
Puss och kram
C

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela