jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Onsdag onsdag..heela dagen lång..

Publicerad 2011-04-13 15:11:25 i Allmänt

Blä vilken dag!
Har gått omkring i halvkoma hela dagen med huvudvärk och rastlösa barn.. BAD kombo!!
Lillebror dök upp här på fm och frågade vars han skulle lasta ur vapenskåpet...
-Eh vilket vapenskåp??
-Jaa.. pappa sa att jag skulle köra hit den..
-Jävla Tobbe morr morr
gräver fort fram mobilen ringer å börjar skälla..
-Varsfaan hade du tänkt dig ha vapenskåpet och är det kanske nå vi ska disk innan bla bla bla..
Tystnad..
T- Vilket vapenskåp??
Haha han var lika nollad som mig, men det löste sig..Krille och Conny fick baxa ner det i matkällaren ;)
Nu försöker jag roa barnen eller nej det gör jag bevisligen inte för att jag sitter här ;)
Men jag försöker få My att se en film medans jag sitter här, hon har sprungit runt å härjat,rivit ut saker osv heela dagen så vi gick ut en stund efter det pappa co hade varit här.. Jo tjena vi hann ut sen hittade hon enda lerpölen på gården å tyckte att här ska jag sitta så hon hann kanske vara ute 10-12minuter.. sen var det bara in å kasta byxor,jacka,tröja i tvättmaskinen å skorna åkte i handfatet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela