jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Gästspelat..

Publicerad 2011-04-28 21:21:32 i Allmänt

Efter det jag lämnade lillan på dagis i morse blev jag utringd för ett gästspel några timmar på ett av ställerna jag vikar på, mkt trevligt att komma ut :)
.
Men fy satan vad tråkiga inlägg jag har.. Det är ju bara barn,tvätt,städ och en å annan sjukdom..
Vars är allt smaskigt skvaller om pitesbefolkning?
Eller så kanske jag ha en sex och samlevnads blogg? ha ha fysate då hade ni riktigt dött att tristes ;) jag har utveklat ett hett och svettigt förhållande till min kudde ;) ha ha lr ja Tobbe tror det iaf, men jag tror inte rikigt han förstår hur OTROLIGT skön mina kuddar är å sova med..( dom är sövande) han ska få låna dom några några nätter kanske han oxå skulle vilja gå å sova för 1-2 om nätterna.. Hurv..
Satan vad grinig jag skulle vara med hans dygns rytm, men jag behöver tydligt mer sömn än han..
.
Åh ja just det ja..
I morgon får jag mina stora barn men jag får bara låna dom över helgen :(
Tycker INTE om att vara utan dom så här länge, förstår inte hur pappa A fixar att vara utan dom så mkt som han är tack vara sitt jobb och sitt jakt/fiske/skoter intresse....
Nåja ska inte sitta här och forska i ämnet nå djupare.. :)
.
Nu ut å röka lite sen senaste Desperata hemmafruar ;)
Pöss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela