jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Bakis eller förkyld?

Publicerad 2011-04-17 14:30:22 i Allmänt

Igår hade vi middags gäster pappa och hans sambo, mamma var gräsänka i helgen så vi bjöd in henne med.
Grillat, m pottegratäng,hallomi,majskolv,gräddsås,bea,vitlöksmör m,m lovar ingen gick från mitt bord hungrig i går iaf!
Jag får som panik när jag har gäster, tänk om dom inte blir mätta?!?
Nåja jag drack iaf vin till maten sen kom Sara & Jimmy med pojkarna, Crille & Åza kom cyklandes från stan m sina pojkar lite senare så vi hade fullt hus hela dagen :)
Mitt vin glas till maten eskalerade till 1½flaska å idag är jag tung i huvudet, men har även ont i halsen och det killar i näsan så frågan om min bakfylla kanske rent av är en förkylning.. hujja det har jag inte tid men ska jobba mån,tis,ons och lördag än så länge..
Nej nu ska jag krypa ner under täcket m missen å vila tills My vaknar eller tills tvätten är klar..
Puss puss C

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela