jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Torsdag

Publicerad 2010-10-28 21:02:11 i Allmänt

Helt slut i huvvet..
Har ränt runt i Lule halva dagen, åkte förbi Tobbes mormor oxå och hon är en riktig mat mormor..
Man hör hela tiden frågan
-Är ni mätta?
-Vill ni ha något mer?
-Ska jag koka kaffe,ta fram bullar,smörgåsar ect...
Lovar hade man träffat henne oftare än det man göra hade jag inte ens kommit mig in i mina STOOORA mys byxor som jag och Tobbe med lätt het ryms båda i nuläget.. *S*
Men hon är som söt ändå ;)


Sen efter det vi kom hem blev det att börja inreda Eddies nya hem..
Förhoppningsvis blir vi nöjda med den här för det blir 3:e terrariet han får sen vi hämtade han drygt ett år sen men han har blivit stor sen dess.
Hösten/vintern 2009
Sommaren 2010
Nej nu måste jag kladda lite färg
tarkastella myöhemmin

Kommentarer

Postat av: Mr x

Publicerad 2010-10-28 23:04:38

Ta det lungt med bloggande.mycket på sistone nu;-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela