jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Party pojkarna

Publicerad 2010-10-08 12:44:48 i Allmänt

Fick just kontakt med PartyPojkarna inte så lätt att få nån kontakt med dom på båten, inte så bra motagning på öppet vatten tydligen, men lite besviken är jag..
Dom lät både pigga å fräscha hade hoppats på lite bakisångest lr ja iaf lite sjösjuka lr nå;)
ha ha
Själv har man haft det relativt lugnt, bara my igår och idag kommer dom stora ska ha en riktig mys kväll med dom.
För jag får bara ha dom över helgen pg vecko byten igen.. (alltid tjorv)
Så i kväll blir det bara mys och i morgon ska vi ut på lek date i Rosvik.
Kommer nog bli en riktigt bra helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela