jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Oj oj oj..

Publicerad 2010-10-05 11:57:32 i Allmänt

Ser att det är över en vecka sen jag kludda ner nått här.. *skäms på mig*


Vad har hänt sen sist då, Jag å Tobbe leker vidare med tattuerings grejjerna,men oj vad man har å lära!
Man blir så lurad av att titta på alla Ink pogram på tv, dom får det att se så lätt ut, men att dra ett "rakt" sträck med en maskin som vibrerar är INTE lätt men men med tiden kanske?
Men både Åza och Crille verkade då nöjda med det vi presterade på dom..


I Lördags hade vi party, Tobbe fyllde år i söndags så vi passa på :)
Ha ha jag får det nästan att låta som om det var våran ideé, vilket det inte var utan det var Tony som ringde för 3v sen å sa att han var ledig den här helgen å eftersom Tobbe fyllde år så tyckte han att vi skulle ha fest.. ja jo why not =)


Nej nu ska jag hoppa lite på Tobbe så han inte för soffar sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela