jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Lchf?

Publicerad 2010-10-11 15:35:34 i Allmänt

Det låter ju så jävla gott med att bara äta proteiner och fett men jag är en riktig potatis människa så jag lider nå grymt av att vara utan just den kolhydraten.
Pasta,ris,bröd osv kan jag utan märkbart lidande hoppa över men Potatisen..
Så jag har dealat med mig själv jag äter det bara en gång på sin höjd pr vecka.
Testade ett tag på att gå helt på lchf men faan magen stannar ju av helt, får inte i mig nå fibrer alls, så jag börja peta i mig lite hårdbröd så har vi löst det problemet.
Men jag tycker eg inte om dieter för jag har ingen som helst självdiseplin att skryta om.....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela