jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

jobb jobb

Publicerad 2010-10-27 20:30:34 i Allmänt

Snälla någon vem som helst där ute som läser...
-Ge mig ett jobb, ge mig en anledning till att lämna hemmet...
-GE MIG BETALD FRIHET!!
Så här ser jag ut för det mesta numera, fast jag har raggsockar och landstingets ljusblå mysbyxor med gamla färg fläckar.. iof idag är jag faan sminkad i det outfitten *S* men det är bara för att vi har varit till "STORA" staden Lule å firat Tobbes syster som blev 25 "hipp hipp hurra", men den lilla "äckliga" grisen åket till Bali på fredag å blir borta 1!!! Månad!!
*AVIS* Jaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela