jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Ja... kanske dax att skriva nå då..

Publicerad 2010-10-26 19:39:06 i Allmänt

Snavade över en blogg här om dan, Det var en pappa som bloggade om hur livet var för han och hans son som nu levde i bilen för att socialen vägrade dom ekonomisk bistånd...
www.ibilen.blogg.se
Helt otroligt att sånt händer, i lilla skyddade sverige..
Vi är nog inte inlindade i det skyddsnät som vi trode att vi hade..
Annars lallar livet på i sin lilla fart, i mitt liv händer det inte så mkt men i människor runt omkring mig har det tuffare..
många tankar går till dom!
Kram på er!
Å ja jo Jonte å Angelica fick en liten flicka igår!
Jaaaa äntligen nån som fick en flicka så jag får bli av m lite småtte flick kläder:)
Nej nu ska jag faa dricka upp mitt kaffe innan det blir till is (inte så ovanligt)

Kommentarer

Postat av: Mr.x

Publicerad 2010-10-26 20:55:27

Kul med lite mer uppdateringar.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela