jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Inte mkt alls..

Publicerad 2010-10-17 18:05:33 i Allmänt

Nu har det gått så där lagomt långt tid sen jag bloggade, kanske om jag/ni har tur kanske jag har nå "vettigt" att skriva om men som vanligt blir det väl bara en massa ordbajsande..
Lille bror var förbi idag med sin Åsa, faktiskt riktigt trevlig (glad för min bror) Han förtjänar en BRA flickvän i sitt liv <3
Jag har så mkt planer lr ja planer för tattueringar som Tobbe ska få göra.. =))
Tycker han kan bli AS bra med en gång så jag kan göra ännu mer planer lite mer avancerade planer, just nu är det ganska "enkla" motiv som gäller...
Nej faan det här blev likförbannat ett tömma hjärnan inlägg =)
Hörs å syns
KRam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela