jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

I dom Norrländska mörka skogarna......

Publicerad 2010-10-27 14:26:33 i Allmänt

I dom norrländska skogarna händer det JÄVLAT ingeting!
Det är kallt å jävligt ute, att åka till dagis på morgonen med Lillan är bara blä!
Man måste först humpa in ala spratlande onge,starta bilen, skrapa igen frusna rutor så man inte kör på Tant Agda efter vägen....
Det bästa är eg att det hade gått betydligt fortare att släpa ut vagnen å knatat till dagis men jag är för jävla lat för det..
För inte tala om hur mörkt det är nu innan snön har kommit.. *blä*
Nej faan nu får vi ta å packa flyttlådorna knöka BMW:n full å sen flytta dit är varmt å kryp fritt..=)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-27 20:38:30

Nu jävlar blev det lite fart här! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela