jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Helgen kom å helgen gick..

Publicerad 2010-10-31 15:34:44 i Allmänt

Då var Halloween helgen förbi, smärtfritt å lugnt har det varit..
Mina stora barn kom idag så nu är vi en komplett familj<3
Tova håller för tillfället på med att rensa sina lådor (Helt frivilligt) vet inte vem den där tjejen är men jag misstänker att min dotter har blivit utbytt..
My och Neo sitter på täcket på golvet å tittar nalle phu...
Tobbe har nått rens il, vilket alltid uppskattas nu bärs det ner saker till förådet å bilen fylls med skräp för en vända till brevika i morn..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela