jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Åh så fruktansvärt hjärndött!!

Publicerad 2010-10-29 17:31:26 i Allmänt

Jag satt å läste en blogg nyss där bloggerskan ofta klagar på kvinnor som daltar med sina barn,överbeskyddar dom osv..
Men nu hade hon då iaf träffat en riktigt "COOL" mamma.
En mamma som lämnade sitt 6månaders barn hemma i sin säng medans hon gick på affären, för det var ju sååå jobbigt att ta med ETT barn på ica?!?!
Ehhhh..
Jag brukar släpa med mig mina 3 monster, vist det kan vara lite av en utmaning en del gånger men va faan..
Vad som helst kan ju hända!
Barnet kan få andnöd av olika andl, mamman kan bli påkörd.. ja vad faan som helst kan faktiskt hända!!

Har en till liten historia som är barn relaterat på lager..
Tobbes systers lillasyster var hit i vintras å berättade om en pappa som var så duktig han åkte å handla med alla barnen osv bla bla bla..
Om vi vänder på det..
om DU möter en kvinna på ICA med 3 barn som vill åt 3 olika håll, dom skriker och vill ha allting..
tänker du då?
1.Vad DUKTIG hon är som tar med alla barnen?
2.Men snälla nån, har du ingen pli på ungarna?
Oftast tänker som flesta men va faan har du ingen koll på dina barn osv för duktig, nej det är de faan inte många som tycker..
Ironiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela