jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Shoppat...

Publicerad 2010-11-19 13:49:54 i Allmänt

Dom orden värmer gott i ett kvinnohjärta, lr ja.... I det här hushållet är det T som blir lycklig då han får bränna pengar.. vilket fruntimmer jag har gått å skaffat mig ;)
Nåja ska jag vara helt ärlig har jag handlat åt mitt X idag, inte nu ÅT honom utan åt barnen för hans pengar ;)
Men va fan jag fick gå lös på HM iaf ;)
Tyckte jag fick mkt för pengarna 6par byxor,2pack leggings,2pack långkallingar  och 2st 5pack sockar för 1100kr
men jag har ett litet dilemma jag gillar att shoppa men jag gillar INTE att gå på stan.. *S* tur det finns nätshopping ;)
Åh vad jag förhalar allt jag BORDE göra men som jag INTE vill göra.. jag BORDE diska,BORDE boka tvättstugan.. men jag sitter här en stund till kan glotta FB en stund oxå.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela