jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Oj så fruktansvärt trött jag.

Publicerad 2010-11-01 19:49:29 i Allmänt

Vilken markant skillnad det är att ha 1 barn hemma mot för 3 som vi är när vi är fullfamilj.
Tova har varit på 3D bio med några kompisar idag utan vuxet sällskap, ungen var hur nöjd som helst :)
Neo fick följa med Tobbe och Axel för en hel dag i ett garage, inse vad fruktat tråkigt det måste ha varit men ungen var då hel nöjd å det är väl det som räknas..
Jag däremot har haft besök av sara å hennes hulligan klan, My blev kär i hennes yngsta son hon stod å strök på honom,skrattade å pussade.. ha ha hon var helt fasinerad utav honom
Kärlek i unga åldrar... men han å andra sidan var väl kanske inte lika imponerad *S*
Nej nu ska jag ta en dusch och sen börja jaga i säng knoll å tott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela