jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

mutter morr

Publicerad 2010-11-18 11:47:26 i Allmänt

Pitebo har under sen hösten roat sig med att leva om utanför min lgh dom har kört med lastbilar, grävmaskiner, traktorer,padlar ja u name it..
Slut resultatet är ju bra (dom bytte ut alla stammar)
Men nu kom nästa krux, dom måste ju byta ut alla ledningar till centralen oxå.. så just denna jävla kalla Torsdag i kalla November har dom stängt av värmen och vattnet..
Mina tår har snart förvandlats till ISBITAR!!
Får nog ta fram stora lagret med värmeljus om vi ska kunna vara här hemma hela dagen..
BRR BRR BRR

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela