jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Hudvård

Publicerad 2010-11-30 23:31:57 i Allmänt

Nu ska jag ta tag i mig själv igen, satan jag gick igenom mitt innehåll i badrums skåpet förra veckan.. jag vet inte men Dollars skrub o en vanlig tvål tror jag inte kvallar inte som okej hudvård, så nu är allt inköpt, rengöring, micro derm skrub, hudkräm, ögonkräm, fundation blev till å me en ny deo, läppglans å parfym..
Kanske borde se om min garderob oxå?
Tror inte T uppskattar min gåhemmasute spec..
Men jag tycker landstingets ljusblåbraller å en mysig tröja/linne till är en lämplig gåhemmasute men kanske inte så spännande att titta på *fniss*
Nå jag tillbaka till ämnet, så nu när jag duschade körde jag hela kitet rengöring,skrub,hudkräm,ögonkräm självklart tänderna =)
Å ja redan nu känns min hud mjukare..
Kanske är en grej det här m hudvård?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela