jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Fy faan vad kallt..

Publicerad 2010-11-09 13:06:20 i Allmänt

det är ute!
Jag tycker verkligen inte om vintern det är snö,kallt å ja det är just det snö och kallt i 6 jävla månader..
Nej jag tycker om Augusti och September, varmt men jag dryper inte av svett hela tiden, och det är mörkt på kvällarna..
Men men har man bestämt sig för att stanna kvar i norrland får man väl bara bita i det där omtalade sura äpplet och lida dom där 6månaderna... *morr*
Nej om jag skulle ta fram snabeldraken för rastning?
Trist men men..
Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela