jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Måndag!

Publicerad 2010-12-06 12:33:21 i Allmänt

Nu är livet tillbaka på rätt köl igen, alla barnen infinner sig hemma igen <3
Det är stress varje morgon å några lättare "fighter" men vad gör det när jag får ha dom hemma läänge =)
Och snart är det jul!
Nog för att jag slutade tro på tomten fär några år sen men en kul med alla barnen, åh det finns inget som slår det!
Förra året firade vi i Lule hos Tobbes mamma (där dom hade kommit på att vi inte ska ha nå julklappar)
Nog var det trevligt att träffa alla utan stress, men en julafton utan julklappar?! Ne faan då kan vi träffas en vanlig Torsdag ist.. Julen är till för å ge å det tänker jag göra!!
Det är ingen jul utan några paket under granen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela