jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Facebook

Publicerad 2010-12-05 22:47:04 i Allmänt

.... Är ta me faan underbart, alla hängs ut ingeting är privat.
Vist i Sverige har vi nå som heter yttrandefrihet men har folk fan ingen respekt i kroppen mot sina mot människor?!
Varför i hela helvetet lägger folk ut andras privata händelser?
Jag skulle bli skogstokig om nån la sig i MITT PRIVAT LIV och sen lägger ut allt i sina statusar på FACEBOOK!
Där dom flesta kan läsa allt om alla..
Nej tänk efter iaf 1 gång innan ni publicerar nå där som eg inte är eran sak att skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela