jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Åsikter

Publicerad 2010-12-04 22:38:42 i Allmänt

Vissa människor i min umgänges krets har väldigt starka åsikter vilket är bra i sig men nånstans måste man var flexibel, lr iaf vara vuxen nog att lyssna på andra!
Alla har vi olika bakgrunder osv man kan inte rata nån för nå don har gjort alla förtjänar vi en andra,tredje chans.. (ja nej det finns undantag)
men det stör mig lite över dessa starka utlägg på FB!
ja man ska står för sina åsikter det gör ävenjag, men faan till å med jag kan vara flexibel så pass att jag ger andra en chans att ha en åsikt om saker å ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela