jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Woohooo

Publicerad 2010-08-20 18:26:37 i Allmänt

Ha ha det lät väl roligare än vad allt 'r men jag tänker vara på bra humör hela dagen så kanske det smittar avsig på omvärlden?
Ska strax i väg till STORA staden m mina flickor, Ska faktiskt bli riktigt roligt!
Neo den lilla sadisten ska få vara hos mormor för han gillar ändå inte att gå på stan han springer å pillar i allt.. "Mammas blödande magsår"
Tova hon ska andra sidan ha allt, antar det är åldern å att hon är flicka för hon sitter å gör upp planer nu om vilka affärer vi bara MÅSTE gå in på.. *suck*
Tror Tova har missat att hennes mamma inte rikigt gillar att gå på stan spec länge.. *S*
***HEMMA***
Fy faan för att gå på stan!!
Carro och Beatrise tar ju evigheter på sig,dom är verkligen riktiga tjejer som gillar att gå på stan medans en annan tillslut dumpade dom gick å köpte en kaffe och satte mig uta å sura för att dom skulle kolla på allt.. bah!
Nej nu lite mer kaffe sen ska dom stora till sin pappa som har varit till Ö-Tå över natten för att jaga pippi..
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela