jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Tiden går och vi med den!

Publicerad 2010-08-25 12:20:38 i Allmänt

Så där ja... Då har lillan börjat på dagis, hujja vad stora dom blir fort!
Men det går bara bra iaf, inga problem vid lämning alls,inga tårar lr nå.. hmm det är faktiskt både på gott och ont.. Lite kan väl mammas lillhjärta sakna mig?! Eller?
Neo han längtar tills han oxå får börja skolan som dom stooora barnen!
Men jag tror han ångrar sig nog rätt fort när han upptäcker hur fort leken förvandlas till fullblodigt allvar med läxor, tider och att behöva ta ANSVAR helt själv! Ingen mamma som springer efter han å hjälper han hela tiden,
Tror det kommer blienlite chock för mammas lilla "gris"
Neo och hans Morbor Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela