jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Soffa..

Publicerad 2010-08-07 22:30:47 i Allmänt

Yey..
Nu har vi äntligen en nu soffa, stor som ett hus är den oxå, lr så känna den bara stor i mitt lilla tv-rum?!
Idag har vi även haft kalas för min stora kille Neo som fyllde 5år i onsdags, åh dom växer upp så fort, My har redan börjat gå iof ser hon fortfarande full ut när hon går men hon börjar sakta men säkert både få upp farten och balansen ;)
Utgång..
Nu börjas det tjata om utgång från höger och vänster *S* ja jo det är längesen jag var ut visst det skulle vara ganska kul men.. uh vad jobbigt, dansgolvet luktar prutt och svett, tidigare dåldes det av röklukten.. hmm undra eg vilket som var bättre *S*
Nej nu ska vi se nån film å testa på hur det känns att somna i ny soffan *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela