jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Fredags myyyyys..

Publicerad 2010-08-27 17:05:05 i Allmänt

Har inhandlat mig lite välfötjänta ljus idag.
-Hur dom kan vara välförtjänta?
-Ja men det är ju bara så här att jag har kört omkring ungar,gubbar,tagit blodprover, handlat å allmänt slavat den här veckan så jag förtjänar mig lite nya ljus!
Blev Limegröna den här gången,men nu har jag konstaterat att jag måste få upp mina tavlor igen och jag måste på nått sätt få ut vitrinskåpet ur tv-rummet men jag har som inte plats m det nån annanstans heller..
Tror det klassas som I-Lands problem!
~~
Idag lr ja i kväll får jag inviga min nya riskokare
Ungarna ska få grillad kyckling m ris och sås medans jag ska få Miso soppa lagad av Bubben. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela