jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Dax att ta tag i sitt liv?

Publicerad 2010-08-28 13:53:44 i Allmänt

I nu läget är det nästan så här det känns *S* Tycker så synd om killen där under men kan ändå inte låta bli å tycka bilden lite liknar mig å Tobbe lite *S*
Nej nu ska det här bli mitt nya liv, ska jaga igång min syster oxå inte för att hon är stor men det var inte jag heller när jag var som henne.
Hotade henne igår att slutar inte hon trycka i sig socker så kommer hon få min röv en vacker ( ka vacker å vacker) dag, å det ville hon inte alls *S*
Konstigt?!
Alla vill väl ha min platta hängröv? lr?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela