jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Blogg snokat.

Publicerad 2010-08-25 14:32:24 i Allmänt

Hmmm...
Av ren nyfikenhet var jag faktisk tvungen att kolla in blondinbellas och Kissies bloggar, Ärligt förstår jag inte hur dom kan tjäna så mkt på sina bloggar?
~~
Vad är dom skriver som gör dom så kända, satt å skummade igenom några av deras inlägg men det står eg bara vad dom har gjort under dagen å vilken outfit dom har valt.
~~
Tror inte jag hade varit så imponerad utav  mina döttrar om dom väljer att leva sina liv som stero typer efter nå blonda Sthlm´s brudar som av vad jag tolkar det lever på sitt utseende, jag tycker inte det är ok att man "fixar" ett säkert väldigt vakert ansikte från början när man är så pass ung som dom är..
~~
Tror det var Kissie?! som hade fyllt tuttar å läppar till max gränsen, jag tycker ärligt att det är snyggt m fixade tuttar och även läpparna om det görs snyggt, men när det står en brud så smal att strl 34 (H&M) hänger runt hennes knotiga kropp men medans tuttarna och läpparna ser ut å spricka vilken minut som helst.
~~
Vilken BitterFitta jag lät å vara nu *S*
Men riktigt så illa är det inte!
Jag kan mycket väl tänka mig fixa mina tuttar, läpparna är jag tveksam till.
Tycker dom ser ut som en apa med dom där uppblåsta läpparna *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela