jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Aphjärnor i trafiken!

Publicerad 2010-08-31 13:52:39 i Allmänt

Känner du igen dig på bilden?
Då tycker jag att du ska lägga ner nycklarna på köksbänken igen,lyfta luren å ringa en taxi ist!!
Är så SATANS less alla jävla aphjärnor m körkort i trafiken!
Jag får tvärbromsa för idioter som kör rakt ut i rondellerna lr som försöker trycka mig av vägen i rondellerna.. HELVETE! Jag menar en RONDELL?! är Faan ingen ny uppfinning så ni borde logiskt sett ha lärt dig vid det här laget att köra in å ut ur den??
Iof i dom här tillfällena var det en husbil från Norge å en Volvo fullpackad m Polacker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela